Kontoriassistent või virtuaalne assistent

Kui sinu ettevõte kasvab ja vajab rohkem abi võib tekkida küsimus: kas palgata kontoriassistent või kaaluda virtuaalse assistendi teenuse kasutamist? Mõlemal valikul on omad eelised ning oluline on leida, mis sobib kõige paremini just sinu ettevõtte vajadustega.

Toon sulle mõlema valiku kohta kolm erinevat punkti, mis loodetavasti teevad sul kui ettevõtjal valiku tegemise lihtsamaks.

 
Kontoriassistent 
  • Igapäevane kohalolek: kontoriassistent on füüsiliselt kontoris kohapeal, mis võib luua tihedama meeskonnatunde ning suhtluse.
  • Kättesaadavus: kui tegemist on täiskoormusel assistendiga on tema tööaeg kindlal ajavahemikul ja kindlatel päevadel.
  • Kohaliku turu tundmine: kohaliku töötaja palkamine võib olla eelis, kui sinu ettevõtte edu sõltub kohalikust kultuurist või keelest.
 
Virtuaalne assistent
  • Paindlikkus: virtuaalne assistent saab pakkuda suuremat paindlikust, sest võib töötada erinevates ajavööndites. Paljud virtuaalsed assistendid töötavad sel alal põhitöö kõrvalt ning seetõttu võivad eelistada hoopis õhtuti töötamist.
  • Kulude kokkuhoid: virtuaalse assistendi teenuse kasutamine võib olla kuluefektiivsem. Sa ei pea maksma töövahendite või ruumide rendi eest. Samuti ei pea sina teenuse kasutajana tagama virtuaalsele assistendile puhkuserahasid.
  • Töömahtude järsk suurenemine: kui sinu ettevõte hakkab väga kiirelt kasvama ning uue töötaja palkamine vaid ajutiselt on väga ajakulukas, siis virtuaalset assistenti saad endale palgata ka projektipõhiselt.

Kokkuvõttes sõltub valik sinu ettevõtte otsestest vajadustest ja eesmärkidest. Kui otsid füüsilist kohalolekut ja sügavamat meeskonnatunnet võib traditsiooniline töötaja olla parem valik.

Kui aga hindad paindlikkust ja kulude kokkuhoidu võib just virtuaalne assistent olla sulle parim valik! 

 

 

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga